zondag 31 augustus 2014

miertje Pippi Bridget Kakelbont

In de ijscobussiness noemen ze mij Pippi Langkous, waarschijnlijk vanwege mijn rode haar en het feit dat ik zo nu en dan ook nog eens met 2 vlechten rondhuppel. Ik vind Pippi ubercool dus ik voel me gevleid en ik zie het als een compliment.
Eigenlijk zie ik mijzelf meer als een Bridget Jones, gewoon klunzig.
Ik kom net onder de douche vandaan en wil mijn net geschoren pootjes lekker insmeren met bodylotion. Ik pak een fles Dove en smeer het op mijn benen en het trekt helemaal niet in. Ik gewoon doorsmeren op het andere been en ook daar trekt het niet in..Tja, dat gebeurt ook niet met Dove douchecreme...grrr..Ik weer onder de douche om het er weer af te spoelen. En toen ik mijn benen vervolgens insmeerde met de goede fles dove bodylotion bedacht ik me wat een lompe acties ik de laatste tijd al gehad heb.. Zouden nou meer mensen dat hebben of ben ik nou zo extreem? vraag ik me dan af.
Vorige week gooide ik met een noodgang de vriezerkleppen van de vriezer dicht in de ijscowagen maar toen zat mijn linker wijsvinger er nog tussen met als gevolg dat ik creperend van de pijn nog net niet om mijn mammie jankend over de grond van de ijscowagen kroop met een bloeduitstorting onder mijn nagel en aan de ander kant van mijn vinger.
Van de week hadden de kinderen op de weegschaal gestaan maar deze niet terug geschoven onder mijn toilettafel en toen ik snachts naar de plee liep om te piesen ramde ik mijn grote teen daar zo tegen aan dat deze gelijk gedeeltelijk ontveld was.
In de vakantie lag ik natuurlijk zoals jullie hebben kunnen lezen ik ook al languit in de drek toen ik uitgleed in het bos met als gevolg een blauw bovenbeen.
Ik heb zelfs een keer bijna t raam van de ijscowagen eruit geramd met de bel toen ik na het eten de avondwijk in reed en was vergeten het raampje open te doen..

Verder kan ik me even niets herinneren maar als ik erop kom dan hoort u het

Geen opmerkingen:

Een reactie posten