zaterdag 26 juli 2014

Dag 2

Brak..dat is wat ik ben na een nachtje in dit te kleine mini bedje...Het staat ook iet wat scheef waardoor manlief mijn kant op rolt en ik steeds bijna op de grond lig. Altijd een beetje wennen een nieuw bed op vakantie dus vanavond proberen we het gewoon opnieuw.
Gisteren avond was het nog een poos rumoerig op de camping, gillende opgeschoten jeugd, gelukkig in de verte en niet direct naast ons. Geen krekels dus, jammer..

Rond 8 uur was ik wakker en liet ik de honden uit de bench, ze waren zoals altijd gelijk hyper en begonnen te rennen en te springen. Ik trok een legging, sokken, schoenen en een jas aan en nam de hondjes mee naar buiten voor een wandelingetje. Net buiten de camping kan je zo de berg op (of heuvel, geen idee wat het is maar t lijkt mij vrij bergachtig) en dat was nog een flinke klim voor een brak persoon op de vroege morgen. De camping ligt in een soort vallei, gehuld in nevel. Ziet er wel heel sprookjesachtig uit. Vooral als iedereen nog ligt te meuren.

Toen ik met mijn meisjes terug kwam van de ochtendwandeling werden de jongens ook gelijk wakker.
Na het ontbijt met verse broodjes uit de campingwinkel en weer wat gedoe met het wifi wat weer niet meewerkte gingen we met zijn 4tjes op zoek naar een plaatsje in de buurt waar ze een gewone supermarkt hadden en die vonden we niet al te ver hier vandaan.

Altijd grappig buitenlandse supermarkten hebben weer heel andere dingen. Zo viel mijn lief zijn oog op Lion ontbijtgranen: vast heeeeel gezond.
We hebben nu in iedergeval voor vandaag en morgen eten gescoord.
De zon was inmiddels weer gaan schijnen en t werd meteen een stuk warmer. De jongens zijn maar gelijk weer naar t zwembad gegaan.

Ik had toch al gezegd dat t plafond hier zo laag is? Nou manlief is dus vanmorgen tegen de lamp gelopen met zijn knar. Het heeft dus voordelen om klein te zijn want ik kan er gewoon onderdoor. De deur naar de badkamer is zo smal joh..Ik ken genoeg mensen die er niet eens doorheen zouden passen.
Er is ook alleen een keukengeiser dus onder de douche sta je onder een klein pisstraaltje, lekker primitief dus. Ik vind het wel grappig.

Na de lunch ben ik even alleen op pad geweest want ik had ergens aanplakbiljetten zien hangen met daarop: brocante! Dat leek me wel tof. De mannen houden daar toch niet van dus ik ging lekker even alleen. Het bleek een gewone rommelmarkt te zijn. niet het brocante wat je je er van voorstelt maar toch wel grappig. Ook gewoon veel nieuwe spullen. Ook hier zijn de loombandjes hip dus.

Toen ik terug op de camping kwam was de tempratuur aardig opgelopen en ben ik even met de mannen gaan zwemmen. Storm had t vrij snel koud en zijn lippen werden paars dus die ging met papa terug naar de caravan. Ik en Sam bleven nog even. Toen we t zat waren liepen we nog even naar t beekje langs de camping, wel leuk daar dus wij Storm en René gehaald en weer terug daarheen. Dammen bouwen met stenen en vondsten doen. We vonden een bot van een of ander beest, een stuk van een oude pot of zo en een soort oesterschelp, helemaal wit.

Nu moet ik weer mee zwemmen dus tot later

Geen opmerkingen:

Een reactie posten