woensdag 8 januari 2014

i feel good

Vandaag is een goede dag!! De wekker was wat vroeg, maar dat komt omdat het wennen is na de vakantie waarin de kids hebben leren uitslapen en ik het ook opeens bleek te kunnen tot wel half 9. Een beetje ritme is ook wel weer fijn joh. Vanmorgen maakte ik heerlijke suikervrije cougettepannenkoeken naar een recept wat ik van Sandra door kreeg die helemaal suikervrij gaat en zonder e nummers e.d. Ze waren lekker en best wel vullend. De kids vonden ze ook heerlijk en zo hadden ze vanmorgen om half 8 al groenten op, zonder dat ze het zelf doorhadden want de courgette wordt gepureerd en vermengd met eieren en boekweitmeel e.d. waardoor je niks van groenten proeft. Mijn kids lusten namelijk geen eens courgette. Maar toen ze vanmiddag uit school kwamen was de eerste vraag of er nog wat pannenkoekjes over waren!!
Om half 10 had ik yoga, heerlijk!! En nu barst ik van de ideeën en de energie.

Thuis ging ik eerst mijn spaarsysteem uitwerken wat ik op mijn kakelbonte inloopparty zal presenteren aanstaande vrijdag. 
Toen ging ik een brief tikken om bij mijn volgende snode guerilamarketingplannetje te stoppen. Dit is het idee: ik maak een klein sleutelhangertje, haarknipje of armbandje en deze pak ik in als cadeautje met mijn visitekaartje erbij en een flyer en dus die brief waarin staat dat dit cadeautje voor "jou"is en een verhaaltje over Miertje Kakelbont. Wie ik ben en wat ik doe en dat ik denk dat deze persoon ook van kleurrijk houdt en dat hij of zij misschien wel tot mijn doelgroep behoort. Verder staat erin dat ik het leuk zou vinden als hij/zij een kijkje zou willen nemen in mijn webwinkel en dat als hij of zij een reactie achter zou willen laten in mijn gastenboek dat ik dat helemaal geweldig zou vinden. Ik ben toch wel benieuwd namelijk naar de reactie van de mensen.
Deze cadeautjes ga ik namelijk achterlaten in bijvoorbeeld de fietsmand van een hele vrolijke gekleurde fiets met bloemen of zo, dat is het idee. Ook wil ik aan vriendinnen in andere delen van het land vragen om dit voor mij te gaan doen zodat Miertje Kakelbont bekend wordt in andere plekken waar misschien ook mensen wonen die net als ik de wereld wat kleurrijker willen maken.

Verder heb ik een mail gestuurd naar een winkel in Gouda www.juffrouwsaartje.nl dit was een tip die ik kreeg van Noa. Een winkeltje vol kleur. Ik heb ze benaderd en gevraagd of ze interesse hebben om mijn spulletjes te verkopen in hun winkel! Ik ben erg benieuwd.

Toen ben ik maar weer gaan bellen naar de dukdalf, een zwembad in Brielle waar aanstaande zondag middag een zwanger en ukkie-middag gehouden wordt. En ja, ik mag ook hier staan!!

Ik krijg hier lekkere energie van en ik ben gewoon blij!!!!

Mocht er nog iemand geinteresseerd zijn in een gehaakte ketting, laat het mij weten en ik maak een ketting op maat voor je voor de introductieprijs van slechts 10 euro

Geen opmerkingen:

Een reactie posten