woensdag 29 januari 2014

everybody loves Beppie



deze post kreeg Beppie van Clarissa, een snailmailmaatje die ik ken via Instagram

Deze post kreeg Bep van Alette, ook wel bekend als @letscandy op Instagram.

Deze post kregen we van Sandie beter bekend als @sandiejalalian op Instagram
Gisteren was een goed postdag!
Zeker voor onze Bepster.
Ook ik kreeg nog een erg lief kaartje van Annie voor mezelf.
Ze ontving allemaal lieve post van hele lieve meelevende Instagrammers.
Ik ben verslaafd aan Instagram, ik heb er mensen leren kennen die net zo zijn als ik terwijl ik altijd heb gedacht dat ik de enige was. Mensen die ook houden van retroshit, kleur en hysterie.
Wat ik vooral grappig vond in het begin is dat die mensen vaak ook van haken houden, net als ik.
Je zoekt leuke foto's op op een # met daar achter een woord waarvan je wel eens foto's wil zien en dan klik je op de foto's die je leuk vindt, je kijkt wie ze heeft gemaakt en of die gene nog meer leuke foto's heeft in je smaak en als dat zo is besluit je die persoon te volgen zodat je als je Instagram opent je de foto's van degenen die je volgt kan bekijken.
Door Instagram kwam ik voor het eerst in contact met het fenomeen snailmail en daar heb ik mijn snailmailmaten ook vandaan.
Inmiddels snailmail ik nu al een jaar.
Maar soms ontvang je opeens post van mensen waar je nog nooit mee geschreven hebt.
Zo ontving ik een poosje terug een handgemaakte stempel met mijn logo erop van @readkapke en gisteren kreeg ik van Sandie dat schattige doosje met die vilten mopsjes een kraal en een klein hondje.
Zo lief dat mensen zo meeleven met de kleine Bep.
De beschermengel die we ontvingen van Alette hangt nu aan de bench en de kluifjes zijn al gelijk door Zusje en Beppie dankbaar in ontvangst genomen.
En het schattige kaartje van Clarissa met de zakjes koekjes voor Beppie en Zusje, zo lief.
Dank jullie wel allemaal.
Instagram is the best.
en
everybody loves Beppie zo blijkt.
Kom je ook op instagram en wil je weten hoe t met mijn hondjes is? zoek dan op #zusjespam en #beppiespam daar vind je hun foto's.
Benieuwd naar ons eerste, veel te jong overleden mopsenkind? zoek dan ook op #koosjespam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten