dinsdag 21 januari 2014

een kleine verduidelijking van mijn vorige blogpost



Even ter verduidelijking van mijn vorige blog waarin ik vertelde te willen stoppen met de webshop bij mijn webwinkel waar ik per maand 20 euro voor betaal. Ik blijk hier dus een jaarcontract te hebben dus ik heb nog de webshop tot september 2014!
Als ik voor 17 maart 2014 een baan heb gevonden kan en mag ik ook mijn KvK nummer behouden maar is dat niet het geval dan moet ik me laten uitschrijven bij de KvK. Ik dacht per die datum mijn webwinkel op te kunnen zeggen maar dat gaat dus niet. Hoe dan ook, ik hou niet helemaal op met Miertje Kakelbont en als je het leuk vindt om iets te bestellen of door mij te laten maken dan kan dat nog altijd. Ik ben inmiddels ook aan het kijken om een Dawanda shop aan te maken misschien zit mijn doelgroep meer in die richting. Het is niet het einde van de wereld. Ik kan hier alleen (nu nog) niet van in mijn levensonderhoud voorzien. En als ik na 17 maart geen baan heb en nog recht wil houden op een uitkering dan zal ik mij moeten uitschrijven, wat niet betekent dat Miertje Kakelbont mislukt is of niet meer bestaat. Ik ben alleen dan geen zelfstandig ondernemer meer maar een hobbyist.

Iedereen die een lieve reactie achterliet op facebook: dank jullie wel xxx



2 opmerkingen:

  1. Ik ken dat gedoe ja. Ook met dat bijltje gehakt. Heel erg jammer. Ik denk dat laat iemand nou toch zaken doen en verreken het met je uitkering. Dat is toch stukken beter dan dan je je verplicht voelt om je zaak de nek om te draaien! Inkomsten uit (tijdelijk) werk kunnen wel verrekend, waarom dit dan niet? ArrghhhhH!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He nou zeg,wat jammer,maar je hebt ook gratis webwinkels en zo en heb je geen nummer nodig,maar je wilde je er je echte werk van maken denk ik,moeilijk in deze tijden,ik ben ook op zoek naar ander werk en tjee dat valt niet mee,heb nog wel werk,maar weet niet voor hoelang,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen