maandag 23 december 2013

verslag zelfgemaakte kerstmarkt

De dag begon natuurlijk vroeg, om 7 uur ging de wekker. Ik was goed voorbereid, alles zat al in de auto. Ik werk altijd met  lijstjes en ik had alles bij me. oké, behalve de armbandjes dan, die stonden nog op mijn kniptafel op mijn atelier, maar goed.

Om 8 uur vertrok ik en wat denk je? de navigatie deed het spontaan niet meer. Echt ruk dus. Ik reed naar mijn ouders om daar navigatie te lenen maar mijn paps had m zelf nodig. Ik ging maar zonder weg dan. Moeders kwam nog half hysterisch achter mij aanrennen in nachtjapon dat ik rustig moest wachten op mijn vader. Ik zei:"hij kan m toch ook niet maken dus ik ga gewoon nu". en tadaaa: spontaan deed hij het weer. Het was dat kabeltje die gaar is en die maakte spontaan weer contact!! jeeeeej!!

Toen moest ik gaan tanken en had ik ruzie met de pomp. Ik wilde aan de pomp betalen maar liet de slang te snel los waardoor ik na 1,30 al een bonnetje kreeg. en nog een keer tanken werkte niet. dus bij de kassa betalen, werkte ook niet. mijn saldo was niet toereikend terwijl er na een telefoontje met de rabofoon gewoon genoeg geld op bleek te staan. dus maar weer de zakelijke pas gebruikt, thank god heb ik die. Maar ondertussen was het al half 9 en half 10 moest ik in den Bosch zijn, want om die tijd had ik met Sandra afgesproken. Het is allemaal gelukt hoor.

Het waaide errrrrug hard. Van mijn broertje had ik een zeil geleend voor achter aan de kraam vast te maken en die kwam goed van pas, eerst tegen de wind en later ook tegen de regen. Het was echt een soort kramperen, whahahaha. Maar jeetje wat was het gezellig. Er kwamen zoveel mensen van Instagram langs joh, echt geweldig leuk om die allemaal eens live te ontmoeten.
Ook mijn vriendinnetje Jacqueline kwam langs, zij woont tegenwoordig in den Bosch met haar besnorde vriend die ik nu ook eindelijk eens ontmoet heb.

Ik heb best goed verkocht, en het was best druk daar. Mensen lieten zich niet afschrikken door de storm en regen.
We hebben wel eerder ingepakt vanwege het weer.
Maar we hebben ons humeur er niet door laten verzieken.
Op een of andere manier heb ik altijd extreem weer als ik op een markt sta. In de affuitenloods was het ongeveer min 20 en op wallenpop regenden we ook weg, maar goed, de lol wordt er niet minder om als je met lieve gezellige mensen bent!

Vanaf vandaag heb ik ook in de webshop alles in de sale gegooid dus als je nog op zoek bent naar een vrolijke gekleurde blikvanger voor jezelf of je kind, neem dan eens een kijkje op miertje kakelbont en wie weet kom je iets tegen.
Ook mijn gehaakte mutsen met het label miersmutsenmakerij heb ik in de shop erbij gezet. De mutsen die ik nog over heb zijn nu allemaal 10 euro!!
Ook zit er een set bij van een muts met een sjaal voor slechts 15 euro!!

Als iemand in de omgeving van Hellevoetsluis vindt om een kakelbonte kledingparty te organiseren thuis dan kun je ook contact opnemen want dat lijkt me ook geweldig om te gaan doen. Dat is in ieder geval binnen dus droog en warm!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten