vrijdag 18 oktober 2013

stoffenspektakel


 Nou een spektakel was het zeker, het deed zijn naam eer aan het stoffenspektakel in Ahoy vandaag. OMG wat heb ik veel gekocht...ehhh GEINVESTEERD bedoel ik natuurlijk.
 Hier een kleine greep uit de selectie stoffen die ik heb aangeschaft vandaag. Heel slim was dat we de omatrolly's bij ons hadden..die van mij was aardig vol namelijk. ik kon t nog maar net in 1 keer naar boven dragen..
Ik was gezellig met Nathaly van lavendel en papaver. Wij zitten samen op naailes op woensdag morgen en zo is deze stoffenspektakeldate (leuk woord voor galgje)tot stand gekomen. Het was super gezellig, we raakten niet uitgepraat over van alles en nog wat en mijn hoofd loopt momenteel een beetje over van ideetjes en dingen die ik wil en nog moet doen en regelen: visitekaartjes (check, maakt vriendinnetje Annie voor me) flyers,spandoek, marktkraam aankleding..want oh ja dat vergeet ik bijna te vermelden joh..

14 december dan sta ik op de tweetmarket 

 

Gisteren had ik opeens de ingeving dat ik toch ook eens op van die lifestylebeurzen moest gaan staan dus ik dacht aan de tweetmarket omdat ik met datzitwelsnor aan t appen was, een collega ZZP-er,IG-er en snailmailer . Dus ik googelen, is die tweetmarket morgen al! Ik met mijn ADHD reageer lekker impulsief natuurlijk en wil daar gelijk gaan staan, er was nog 1 buitenkraam dus iedereen die ik kon verzinnen waarmee ik een kraam zou kunnen delen geappt en gebeld maar niemand kon. Maar beter ook want t was veel te kortdag. Nu heb ik gereserveerd voor 14 december. We staan dan ook binnen en ik ben samen met datzitwelsnor dan!
nu kan ik me er veel beter op voorbereiden en heb ik een ervaren marktkraamhoudster bij me om mij te ontmaagden op marktkraamhoudersgebied. Heb natuurlijk wel eens met mijn mutsen een kraampie gehuurd, maar dit is nu veel echter natuurlijk.
Nu is het echt mijn werk, dit moet mijn brood worden. Ik wil zo graag dat dit gaat slagen. Ik hou gewoon hiervan..

Ook best apart zit ik me nu net te bedenken: eerst zit ik in de mutsen, de lekkere warme harige mutsen en nu...ja nu naai ik!!
IK NAAI VOOR MIJN BROOD!! whahahahaha hoe hysterisch is dat??
Nou ja dat is de bedoeling, ik kan er tot dusver nog geen halve boterham mee beleggen..zelfs een halve boterham zonder beleg zit er nog niet in. Maar dat is logisch ik moet eerst investeren en daar ben ik vandaag heel goed in geslaagd.



Dat moge duidelijk zijn want de stofjes die je hier ziet is echt maar een klein gedeelte van de opbrengst van de dag!





2 opmerkingen:

  1. Woooooow dat wordt een topmarkt met deze geweldige stofjes kan niet anders!!!
    Suc7 met de voorbereidingen
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen